australiatravel

Alla inlägg under november 2014

Av Elin Johansson - 2 november 2014 03:05

igår checkade vi in på världens äckligaste hostel från att ha bott på ett lyxhostel. Det låg döda kackerlackor överallt och va mögligt och äckligt så vi sprang raka vägen tillbaka tilll lyxhostlet och bokade 10 nätter. Nu har vi inhandlat mat och precis ätit spaghetti och köttfärssås! Nu ska vi checka in- idag blir det en lugn dag med film här på hostlet med lite gott till :)

Bild från kvällen igår

Av Elin Johansson - 1 november 2014 09:12

varsågod

[Bild]

Av Elin Johansson - 1 november 2014 02:54

massa bilder från hela veckan på surf camp kommer häääär:

Första spindeln jag såg i Australien ;)

Fruktansvärt fullpackad buss

Pungråttan Sam på campet

Så coola fåglar överallt här ;)

Träffade fina hästar (arabiska fullblod såklart ;) ) och såg vilda delfiner bland vågorna när vi surfade! Ryktades även om att någon simmat med vilda sälar under en surfing lektion :D

Sista kvällen på stranden med alla underbara människor, musik och sång under en stjärnklar himmel!

Sjukt fin utsikt och mitt djurväns-hjärta smälter av att de är så bra djurhållning här nere!

Våtdräkts-bränna.......

Våran talangfulla surf grupp ;)

Presentation


Mitt namn är Elin. I denna bloggen kommer jag skriva allt om min resa i Australien.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards