australiatravel

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Elin Johansson - 8 november 2014 14:16

Varje lördag är det fyrverkerier i Darling Harbour för alla turister. Jag hamnade där av en slump idag och gudars så fint det var! Kan bara ana hur fint det kommer vara att fira nyårsafton i Sydney. 

     

Nästa lördag ska jag försöka ta mig dit med kameran!


Nu är klockan natt här så jag ska gå och sussa, imorgon blir det en lugn dag med uppladdning inför en jobbvecka, förhoppningsvis flyttar vi till en riktigt nice lägenhet på tisdag! Pool, gym, städerska mm.... Håller alla tummar och tår :)



Av Elin Johansson - 8 november 2014 14:11

Underbara bästa fina Volvo!

Mamma skickade en bild på min fina volvo, fasen vad jag saknar honom! 


 

Av Elin Johansson - 8 november 2014 03:38

idag har vi äntligen bytt tillbaka till vårt underbara hostel- så nu är vi tillbaka hos bion, gratis popcorn och poolen på taket!

Fin utsikt här från poolen :D

Av Elin Johansson - 8 november 2014 03:34

igårkväll gick vi till darling harbour för att ta en drink och kolla in detta fina ställe. Dessutom var det fullmåne så det var himla fint!

Vi vandrade sedan vidare till en karaoke bar vilket var himla trevligt! Där ska vi spendera nästa fredag kväll också!

Presentation


Mitt namn är Elin. I denna bloggen kommer jag skriva allt om min resa i Australien.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards