australiatravel

Alla inlägg den 5 november 2014

Av Elin Johansson - 5 november 2014 06:19

vi bor väldigt nära en fruktmarknad men jag har inte insett fören idag att det är väldigt god och billig frukt.. Så nu har jag köpt päron, kiwi, miniäpplen, melon och vindruvor! Allt detta för bara ca 30 kronor!

Nu är det dock åska och storm så vi ska slå oss ner på starbucks för lite varm choklad innan vi ska käka pizza :D
Insåg precis att allt jag skriver om här är typ om mat nu för tiden haha...

Av Elin Johansson - 5 november 2014 04:49

Idag har vi vart ute på äventyr. Vi har hämtat ut våra skitfina surfcamp tröjor, nästan skaffat ett sjukhuskorridorerna (typ för billigare vårdcentral), hittar världens coolaste chokladaffär dock kostade chokladen svin mkt... Vi är oxå bokat aquarium och worldzoo här så vi ska ha något kul å göra imon när jag fyller år haha :)

Träffade lite polishestar mitt i Sydney

Choklaaaaad ?

[Bild]

Vårt nya hostel ligger till i tågvagnar.. Väldigt mysigt men vi föredrar det förra ;)

Presentation


Mitt namn är Elin. I denna bloggen kommer jag skriva allt om min resa i Australien.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards