australiatravel

Alla inlägg under november 2014

Av Elin Johansson - 4 november 2014 12:17

Idag fick kameran hänga med ut på äventyr, i största syfte att fota Eva lite då jag var fotosugen och hon modellsugen = fett bra kombo. Trorts att jag inte är van vid att fota människor så är jag nöjd med bilderna. Tyvärr har jag ju inget photoshop och mitt redigeringsprogram är helt nytt för mig så bilderna förblir HELT oredigerade för tillfället.


     


Av Elin Johansson - 4 november 2014 12:07

när det för första gången på fett länge går å kolla på serier ????

[Bild]

Gym

Av Elin Johansson - 4 november 2014 11:58

idag har vi vart på gymmet. Det va de tråkigaste jag gjort sen jag kom hit haha

[Bild]

Hahahahahahahaha

[Bild]

Köpte nya klänningar igår

[Bild]

Skylten som finns överallt

Av Elin Johansson - 4 november 2014 00:14

det har vart lite sämre väder= typ "bara" 20-25 grader och lite blåsigt dom senaste dagarna så igårkväll gick jag och Eva på en egen rundvandring inomhus på vårt enorma hostel. Efter en nutella macka hittade vi varma gratis popcorn!!!! Så jävla gott!! Vi har dessutom en bio här, men vi valde att sätta oss i ett av tv-rummen. Vi va helt upprymda över vår upptäckt och sprang å skulle hämta Madde. Senare på kvällen somnade jag och Eva djupt i dessa sköna soffor....

Av Elin Johansson - 3 november 2014 11:55

jag och Eva passade på att tvätta lite.. Såhär ser det nu ut på vårt rum haha

Så snygga haha

Av Elin Johansson - 3 november 2014 03:11

Idag tog vi vår första sovmorgon sedan vi landade i Sydney! Välbehövligt för min del haha. Nu ska vi fixa våra bankkort, sjukhuskort samt söka lägenhet och jobb!

Av Elin Johansson - 2 november 2014 08:21

många är nyfikna på vart vi bor så hör kommer bilder från vårt underbara hostel!

Jag och Madde tar bilder medans Eva gör armhävningar...

[Bild]

Av Elin Johansson - 2 november 2014 07:31

Caramell hot chocolate - MUMS!!!! Dessutom mycket billigare än hemma!!!

Presentation


Mitt namn är Elin. I denna bloggen kommer jag skriva allt om min resa i Australien.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards