australiatravel

Alla inlägg under december 2014

Av Elin Johansson - 3 december 2014 02:57

BÄSTA STÄLLEY PÅ JORDEN! jag har under hela tiden nästan bara bort på yha hostel och varit nöjd med dom. Men idag har jag hamnat på ett jäkla lyxhotell!!!! Utsikt över halva Sydney typ!!! :D

Eva som klagar lite över sin säng har dykt ner i en av sängarna på mitt rum, hoppas att få henne här ifrån för jag börjar bli hungrig haha! Ikväll ska vi dessutom på julbord på Ikea!

Av Elin Johansson - 2 december 2014 00:33

Jag har under lång tid trott att min dator vart helt sönder då den inte kunnat ladda. Dock upptäckte jag att adaptern var sönder när jag skulle platta håret så med en ny adapter funkar nu datorn prima igen!

Det betyder att jag kan lägga upp lite mer bilder och inte bara mobilbilder!


Igår var jag och Eva på en arbetsintervju för ett massageföretag. Efter det fick jag jobb på ett tryckeri haha. Jobbade 15:00-23:00 och ska göra det idag också så nu ska jag ta en dusch, laga mat och gå och boka boende för nästa vecka innan jag åker till jobbet. 


 

Bilden ovan är från Wenthworth Falls och detta är endast halva fallet, så fruktansvärt fint!

  

Denna bilden är från ett mindre fall innan det stora fallet. Hilma fint här också! :)


 

Jag och Kristofer mitt i ett av fallen i Blue Mountains. 



Presentation


Mitt namn är Elin. I denna bloggen kommer jag skriva allt om min resa i Australien.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards