australiatravel

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Elin Johansson - 4 december 2014 14:36

Hittade denna på Aftonbladet haha

Här finns det väääääldigt mycket uteliggare, men något fint å se är folk som kommer ut med dessa bilar varje dag och så kommer det uteliggare(samt jag och Kristofer i våra hollister tröjor..passande...) från hela stan och köar så får dom mat och dryck, bröd, kakor, bullar, bakelser, yoghurt, kaffe, choklad- ALLT!

Här har dom julpyntat hela hus! Julpynt är stort allvar här nere, det är julpynt ÖVERALLT!! Byggnaden ovan är dessutom ett ställe där politiker brukar träffas, det är normalt väldigt mycket vakter just här!

Utomhusbio! Ska eventuellt testa på det imorgon! :D

Av Elin Johansson - 4 december 2014 02:41

Idag har jag tagit sovmorgon vilket var fruktansvärt skönt! Efter en lång frukost på terrassen här på hotellet med en film så ska jag kolla på några avsnitt av greys innan jag ska hoppa in i duschen för att gå in mot stan och träffa Kristofer samt fixa lite grejer på Work and Travel. 


 

Presentation


Mitt namn är Elin. I denna bloggen kommer jag skriva allt om min resa i Australien.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards