australiatravel

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Elin Johansson - 7 januari 2015 13:17

Jag och Kristofer dök ner i soffan efter en stund på stan, kollade på film och cricket som spelas väldigt mycket här i Aussie. Vi har dock fortfarande inte lyckats fatta vad det går ut på. Nu på kvällen mötte jag upp tjejerna för lite glass i junction! Himla mysigt var det och nu är jag redo för att inta sängen efter bara några få timmars sömn.
Imorgon bär det direkt av till lägenheten där jag ska få bo med tjejerna tills vi åker till hong kong! :)

Roligaste ever som står på donken!!! Haha

Av Elin Johansson - 7 januari 2015 01:12

Kvällen började bra med en rolig kväll på side bar med Eva och 2 tjejer från England! Ett band spelade live så musiken va hur bra som helst! Men när jag klockan 3 på natten kom tillbaka till mitt hostel så kryllade det av vägglöss! När jag öppnade dörren så trillade 3 stycken ner framför näsan på mig! Så äckligt :( efter många om och men sprang jag till mitt älskade yha Sydney central och fick en säng som jag kröp ner i klockan 4 imorse....

Efter bara fyra timmars sömn så ska jag nu krypa ner i sängen med massa filmer och allt mitt svenska godis och tycka lite synd om mig själv haha.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Elin. I denna bloggen kommer jag skriva allt om min resa i Australien.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards