australiatravel

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elin Johansson - 21 oktober 2014 07:22

Nu har jag precis klivit in i bilen, påväg till Landvetter!

Av Elin Johansson - 19 oktober 2014 11:04

Hej! Nu har jag äntligen skaffat blogg till alla er som vill följa min resa i Australien.
Jag åker som sagt med min kompis Madde, så tanken är att jag ska försöka få henne att blogga också ;)


Nu är det faktiskt EXAKT 2 dagar kvar till planet åker från Landvetter. 

Därefter mellanlandar vi i London, byter plan och har väldigt lång väntan till nästa flyg (ca 10 timmar). 
Efter ca 12 timmars flygning landar vi därefter i Hong Kong, här ska vi bara vara i någon timme så därefter är det ca 10 timmar flygtid tills vi landar i Sydney- Australien! 

Våra första 4 dagar kommer vi bo på ett Hostel vid namn Wake Up! Detta ligger väldigt centralt och har det mesta som vi behöver. Därefter startar vi upp med allt som vi ännu inte har bestämt över huvudtaget. Men vi har hyfsat många timmar på resan att diskutera detta... 


 

Här är en karta över Australien till alla er som inte har en aning om hur det ser ut.. vi landar alltså i SYDNEY.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Elin. I denna bloggen kommer jag skriva allt om min resa i Australien.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards